"My dedication in beads embroidery"

By: pepari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Thursday, 4-Nov-2010 04:31 Email | Share | Bookmark
Kelas Jahitan Manik Crumble Kota Bharu Bersempena Deepavali!!!

Saya selamat sampai dah di KB... seronok juga dapat jalan2 bersama keluarga mertua merentasi Pahang, Terengganu... Cuaca juga baik hari ini.. Makan? Selamat dah.. hehehe... Cakap pasal KB ni pastinya makanan yg best!!! tapi sbb tujuan utama melawat sedara mara yg sekian lama tak bejumpa jadi kita pastikan nawaitu kita tertunai dulu hehehehe.. kang mengamuk mak mertua den kekekekek...

Btw, since sampai di KB.. dan bukan senang saya nak jejak kaki ke sini dalam jangka masa yg agak lama (beberapa hari je hehe) jadi saya sekali lagi mengambil peluang untuk berkongsi ilmu dengan sesiapa yg berminat nak belajar jahitan manik Crumble.. Saya akan free pada hari Sabtu ni 6 Nov 2010.. Jadi kalau nak belajar mari lah sama2 kita jumpa ya???

Yg kat bawah ni antara yg lama dah siap tapi terbaru di pasaran saya.. Cuba memasukkan elemen 3D dalam Crumble saya.. Dalam kepala ada banyak benda nak buat.. tapi tangan ada 2 je jadi sesatu lah hasilnya dikeluarkan.. kadang terlupa.. jadi skang ni bila jalan dok la hurung buku sketch tu tanak kasi idea tu lesap

Kay enjoy!!





Quote:
K Siti ~ Teringin... insyaAllah.. ada rezeki nanti saya buat lagi di Kuantan ya..rerajin la check update ya..
Zue ~ idea datang kadang tak kira waktu.. kadang bila tgk awan pun idea leh dtg.. hehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net