"My dedication in beads embroidery"

By: pepari

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
View complete fotopage

Saturday, 10-Jan-2009 04:26 Email | Share | Bookmark
Masa Senggang

Masa senggang hujung minggu selalu nya saya masih di pejabat. Jadi hujung minggu amat pendek. Kalau dahulu di KL, hujung minggu sangat saya nantikan kerana dapat menjahit manik 100% tanpa gangguan. Tapi di sini nampak gaya macam berangan saja lah kalau nak buat macam tu... Kalau tak dipejabat, mungkin di dapur memasak. Kalau bukan untuk famili, untuk kawan² terdekat.. Masak ape ye saya ni rajin sangat sampai untuk kawan pun nak masak kan? hehehe.. Selalu nya saya masak ni...



Kadang sampai banyak ni



Makan masa musim panas sangat la sedap nye... alahai teringin lah pulak.. Nak kena balik rumah sekarang.. .. Selamat menjamu selera!!


Jangan lupa ye janji temu kita di KL esok.. esp to AJAI!!!! Terharu saya dgn entri rakan saya ni di blog dia... http://riyahhussin.blogspot.com/


Quote:
Cik Syieda - memang buat kenduri pun kat opis ehehehe.. kenduri sempena potluck party. dah jadi menu wajib saya kena bawak trifle.. .. baju dah siap? ehehe


View complete fotopage


© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net